פרטיות
א. הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי . למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

אספקת המוצרים
אספקת המוצרים המוזמנים באתר מתבצע ע”י דואר שליחים של חברת אונליין  אקספרס, חברת שליחויות פרטית
אנו משתדלים לספק מוצרים במהרה אך בשום נסיבות לא תחול על החנות ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי, לגבי איחורי אספקה אשר תלויים בחברה המשלחת .

ביטול רכישה
א. הנך רשאי לבטל הזמנת מוצרים (למעט מוצרים מיוחדים – ראה להלן) שרכשת באתר בתוך 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה . כדי לבטל את הזמנת המוצרים עליך ליצור קשר באמצעות הדואר האלקטרוני:
[email protected]

ב. כל מוצר שנשלח ללקוח נבדק בדיקת איכות , במידה ונמצאה תקלה במוצר יש לפנות לחברה ברגע קבלת המוצר על מנת לקבל את השירות הדרוש . אין החברה אחראית לכל נזק שיגרם למוצר כתוצאה מהמשלוח והוא על אחריות הלקוח עצמו .

מדיניות החלפה והחזרת מוצרים
כל המוצרים עוברים ביקורת תקינות לפני שליחתם. לא תתאפשר החזרת מוצרים שאריזתם נפתחה או שבוצע בהם שימוש (אפילו פעם אחת!) ולכן אנו ממליצים לוודא שאכן זהו המוצר שברצונכם להזמין.

מדיניות ביטול עסקה/ החלפה – רכישה בחנות הוירטואלית

כל פנייה בלשון זכר/ נקבה פונה לכלל האוכלוסייה.

אם רכשתן מוצר באתר RACHELI  ואתן מעוניינות להחזיר אותו אנא קראו את מדיניות החלפות והחזרות ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכן במהירות וביעילות.

אין במדיניות החזרת המוצרים של החברה כדי לגרוע מהוראות כל דין. בפרט, אין באמור, כדי לגרוע מזכות הלקוח/ה לביטול עסקה, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981.

בהתאם לחוק, הלקוחה רשאית לבטל עסקה באחת הדרכים שלהלן: בטלפון; בדואר רשום; באמצעות צ’ט לנציג החברה, בדואר אלקטרוני; באינטרנט בקישור ייעודי בדף הראשי באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה בכל אחד מהאמצעי ההתקשרות המצוינים לעיל ומפורטים בתקנון זה. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – מספר הזמנה

החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק, ובהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה, החזר כספי לכרטיס האשראי יוחזר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן  בהתאם להוראות החוק.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר בתוך 14 יום, מיום קבלת המשלוח או מיום שנאספה החבילה, אם הלקוחה בחרה באפשרות של איסוף עצמי מהחנות.

ניתן להחזיר מוצרים אשר נרכשו באתר ובלבד שלא נעשה בהם כל שימוש, לא עברו כביסה, לא נוצר בהם פגם כתוצאה מניסיון לשימוש, לא נעשה כל תיקון, והמוצר הוחזר באריזתו המקורית, התוויות מחוברות ובהצגת חשבונית קנייה.

מקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכאי לבטל עסקה עד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים.

החלפה/ החזר כספי ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח) כפי שמופיע בחשבונית הקנייה.

המקובלים על מנת להבטיח, כי בכל זמן נתון מלאי המוצרים המוצג למכירה באתר יהיה זהה למלאי המוצרים הפיזי. עם זאת, יתכנו מקרים חריגים בהם יתברר לאחר השלמת ההזמנה, כי המוצר המוזמן אזל מהמלאי. במקרה זה החברה רשאית להציע מוצר חלופי/ לבטל את העסקה.

החברה תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו.

גם אנחנו אנשים ולפעמים יש טעויות, במקרה שעשינו טעות בהזמנה – אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות ואנו נפעל באופן מידי לתיקון הטעות.

החזר כספי

החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.

החזרה באמצעות שליח עד הבית היא בעלות של 29 ₪ אשר יקוזזו מההחזר הכספי על המוצרים.

ההחזר הכספי יתקבל עד 14 ימי עסקים מיום שהתקבלו הפריטים במחסני החברה. (ימי עסקים אינם כוללים שישי-שבת, חג וערבי חג) ואנו נודיע לך במייל ברגע שיבוצע ההחזר.

לידיעתכם: משלוח המוצרים הינו דסקרטי

המשלוחים

על כול קניה באתר מסכום של 199₪ משלוח חינם לכול חלקי הארץ שליח עד הבית  הלקוח.

זמן הספקה 3-5 ימי עסקים.
עד 3 ימים במרכז ,עד 5 ימים צפון מרכז .
שירותי משלוח נעשים על ידי חברת “אונליין אקספרס “